اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

 تخریب‌گران اموال عمومی در مشهد دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۲۶۷۹۶
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
 تخریب‌گران اموال عمومی در مشهد دستگیر شدند
فرماندار مشهد گفت: سردسته‌های گروه‌های آشوبگر و همه کسانی که به اموال عمومی در این شهر آسیب رسانده بودند شناسایی و دستگیر شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری افزود: آشوبگران طی شب‌های گذشته چهار خودرو سواری و پنج موتورسیکلت دولتی و خصوصی را در شهر مشهد به آتش کشیده و یا تخریب کردند.

وی بدون اشاره به شمار دستگیرشدگان اضافه کرد: در جریان رفتار‌های هنجارشکنانه نیز شیشه برخی ادارات شکسته شد و به بانکها، تابلو‌های شهرداری و سطل‌های زباله نیز خسارت وارد آمد.

فرماندار مشهد گفت: علاوه بر قاتلان بسیجی شهید "محمد رسول دوست محمدی" تعداد زیادی از عواملی که به صورت مستقیم با ضدانقلاب ارتباط داشتند نیز در مشهد دستگیر شده اند.

داوری همچنین روز جمعه افزود: پیکر پاک این شهید گرانقدر که روز چهارشنبه در خیابان راهنمایی مشهد توسط عوامل اغتشاشگر به وسیله ضربات چاقو به شهادت رسیده بود به همراه شهید آشوب‌های قوچان فردا در مشهد تشییع می‌شود.

وی ادامه داد: آیین تشییع پیکر این دو شهید گرانقدر روز شنبه ساعت ۹ صبح از میدان شریعتی مشهد آغاز خواهد شد و پیکر‌ها بر دوش مردم قدرشناس و شهید پرور مشهد با عبور از خیابان دانشگاه، بلوار شهید مدرس و خیابان شهید اندرزگو تا باب الجواد حرم مطهر رضوی تشییع می‌شود.

فرماندار قوچان نیز گفت: شیشه‌های چند بانک و اداره در شهر قوچان شکسته شد و کیوسک راهنمایی رانندگی و یک خودروی عمومی نیز به آتش کشیده شد.

عباسعلی صفایی بدون اشاره به شمار دستگیر شدگان افزود: پیگیری برای شناسایی و دستگیری قاتلان شهید "مسلم جاویدی مهر" جانباز ۵۰ درصد ارتشی که چهارشنبه در قوچان به دست آشوبگران به شهادت رسید جریان دارد.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->